Bestil Business Basic kun 99,-/md

Flyt ind i en af Danmarks billigste hjemmesider til erhverv

Start småt tænk stort!

Stå stærkt online med et professionelt og brugervenligt website

Overblik

Velegnet til nystartede eller virksomheder med omkring 1-5 ansatte

Opstart 699,- inkl. et halvt års hosting herefter 99,-/md

Perfekt løsning til en informations-hjemmeside, leveret i et unikt design tilpasset virksomhedens stil, tone og farver. En løsning der henvender sig til iværksættere, influencere, fotografer, forfattere, konsulenter, håndværkere, frisører, tandlæger, advokater og andre virksomheder med ca. 1-5 ansatte.

Prisen er kun 699,- i opstart inkl. et halvt års hosting, og abonnementet er helt uden binding.

Stå stærkt digitalt

Med en Business Basic løsning har du et stærkt udgangspunkt, når du skal markedsføre dig online, styrke din synlighed i søgemaskinerne, brande din virksomhed, fastholde eksisterende kunder og tiltrække nye. Mulighederne er mange, og vi står klar til at hjælpe dig videre, på den digitale rejse.

Få en præsentabel erhvervshjemmeside du kan vokse i

Konceptet er enkelt – du får en præsentabel og professionelt designet hjemmeside, bestående af 4-5 sider i et brugervenligt webdesign. Du kan altid opgradere månedsplanen til en større plan, og udbygge hjemmesiden med mere indhold og flere funktioner i takt med at din virksomhed og krav vokser.

Vi har gjort det nemt at komme igang – og hjælper dig helt i mål

Vi starter med et online opstartsmøde, hvor du fortæller om dine designønsker og hvor vi aftaler hvordan du leverer indhold i form af tekster, billeder og et logo til os. Eller anviser hvor vi kan hente eksisterende indhold, fra din nuværende hjemmeside. Så sætter vi det hele op for dig i det nye design!

Brug for hjælp til indhold?

Har du brug for hjælp til produktion af indhold, drift af hjemmesiden mm. så klarer vi også det. Vi afklarer på opstartsmødet hvilke opgaver du ønsker udført af os og aftaler pris, på de tillægsopgaver, du ønsker vi skal stå for.

Brug tiden effektivt og vær i luften indenfor 1–2 uger!

En løsning for dig, der har meget lidt eller ingen kendskab til at lave hjemmesider. Med START-UP løsningen kan du fokusere på alt andet end hjemmesideteknik.

Leveringstid

Bestil i dag og vær i luften indenfor 1-2 uger, fra vi har modtaget alt materiale fra dig.

imac-white-right

Bestil Business Basic

Udfyld og indsend bestilling

Udfyld og send bestillingsformularen herunder. Så snart vi modtager den, gennemgår vi bestillingen og vender tilbage. Aftalen er først bindende når vi bekræfter bestillingen.

Har du spørgsmål inden bestilling?

Ønsker du at blive kontaktet inden bestilling, så skriv til os her.

Leave this field blank

Hjemmesiden skal hostes på et webhotel og der er i oprettelsen til 699,-inkluderet et webhotel på 3GB. Størrelsen af webhotellet afhænger af hvor meget indhold mv. der er på hjemmesiden, og kan altid udvides.
3GB er velegnet til mindre hjemmesider. Benyttes fx mange billeder på hjemmesiden eller et større antal dokumenter, anbefales at starte med 30GB. Skal domænet rumme flere emailadresser anbefales 90GB. Man kan altid opgradere til en større hostingløsning i takt med at behovet opstår. Efter 6 mdr. betales månedligt.
*Læs handelsbetingelser
Q

Handelsbetingelser

Aftaleparter

  1. Aftalen indgåes mellem Webministeriet Webbureau Aarhus (herefter Webministeriet) og kunden (herefter kunden).

Abonnement

  1. Der betales ved aftalen indgåelse 699,- eksl.moms og inkluderer et færdigt webdesign inklusiv 6 måneders webhosting.
  2. Abonnementet kan af kunden opsiges ved abonnementperiodens udløb, hvorefter hjemmesiden lukkes ned ved abonnementets udløb.
  3. Ingen binding, kuden kan til enhver tid uden spørgsmål opsige aftalen.
  4. Abonnementet forlænges automatisk månedsvist, indtil abonnement opsiges af kunden eller Webministeriet.
  5. Kunden kan aftale at sætte sin hjemmeside i bero i 3 måneder. Det koster 49,- om måneden at deaktivere hjemmesiden. Efter 3 måneder slettes den helt og kan ikke genskabes.
  6. Ønsker kunden at få udleveret webdesign-filer, lay-out opsætning mm. (leveres i en .zip-fil) er dette muligt. Prisen for udlevering er 3.995,- ekskl. moms, hvis ikke hjemmesiden er blevet slettet i mellemtiden jf. ovenstående.
  7. Eventuelle licenser til tema, plugins etc. skal af kunden erhverves særskilt ved, at kunden henvender sig til softwareudbyderen. Licenser ikke er inkluderet i forbindelse med udleveringen, opsigelse eller køb af webdesign.

Betaling

  • Der betales månedligt eller årligt, og aftales  ved aftalenes indgåelse.
  • Ved for sen betaling opkræves 100,- i gebyr.

Indhold

  • Det er ikke tilladt at have større mængder filarkiver liggende på Webministeriets servere uden forudgående aftale.
  • Ulovligt materiale må ikke forefindes på Webministeriets servere. Dette hverken i form af fx ulovlige billeder, filmklip, andre typer filer eller links til ulovlige billeder, terrorrelateret information eller tilsvarende materiale – herunder også ophavsrettet beskyttet materiale.
  • Det er forbudt at have erotisk, pornografisk, terrorrelateret eller andet stødende materiale liggende på Webministeriets servere og Webministeriet har ret til frit at vurdere, om materiale indgår i en eller flere af de ovennævnte kategorier.
  • Webministeriet forbeholder sig til enhver tid ret til at slette dette materiale uden videre. Slettes materiale, acceptereres ved aftalens indgåelse, at kan kunden ikke gøre noget krav gældende mod Webministeriet.
  • Der må ikke opbevares personfølsomme data på Webministeriet webservere, og i tilfælde heraf slettes hjemmesiden uden forudgående varsel. Slettes materiale, acceptereres ved aftalens indgåelse, at kan kunden ikke gøre noget krav gældende mod Webministeriet.
  • Indhold tilhører kunden, der i god tid ifm. nedlukning selv henter indhold ud fra hjemmesiden ved hjælp af Redaktør-adgangsniveau til hjemmesidens kontrolpanel.
  • Webministeriet kan ikke drages til ansvar for indhold på kundens hjemmeside.

Trafik

  • I abonnementet er inkluderet fair use fri trafik til hjemmesiden, så længe det ikke forstyrrer trafikken for andre kunder. Webministeriet kan til enhver tid, og uden begrundelse, opsige et abonnement med 30 dages varsel.

Ansvar

  • Kunden har ansvar for at foretage sikkerhedsmæssige og organisatoriske tiltag, med henblik på at mindske risikoen for at  hjemmesiden hackes.
  • Det acceptereres ved aftalens indgåelse, at kunden ikke kan gøre noget krav gældende mod Webministeriet i tilfælde af at kunden lider datatab, økonomiske tab, hackes eller andre forhold der leder til tab for kunden. Uanset årsagen hertil.
  • Kunden er ansvarlig for at udforme en persondatapolitik og cookiepolitik, samt til enhver tid at leve op til gældende lovgivning.
  • Webministeriet kan ikke drages til ansvar for nogen form for tab, hverken økonomisk eller tab af data mv. og kan ikke pådrages andre former for ansvar.

Aftale

  • Webministeriet forbeholder sig retten til, til enhver tid at ændre i Handelsbetingelser uden forudgående varsel af kunden, samt til enhver tid at kunne ændre i abonnementsvilkår.
Skjult første element

Skjult med “Brugerdefineret CCS”-indstillinger

Inkluderet i Business Basic
  • Online opstartsmøde
  • Klargøring af hjemmeside på Webministeriets webservere og opsætning af WordPress CMS
  • Hjælp til oprettelse af domæne hos DK Hostmaster eller pegning af eksisterende domæne til Webministeriets servere
  • Produktion af hjemmeside lavet i en designskabelon tilpasset stil og tone
  • Opsætning af overleveret og færdigproduceret indhold, billeder og video eller hentet fra eksisterende hjemmeside
  • Grundlægggende statistik
  • SEO-venlig opbygning og klargøring til SEO-optimering
  • Op til 3 mailkonti (POP3 eller IMAP)
  • Op til 3 Redaktør-adgange
  • Kontaktformular
  • Fri trafik
  • Gratis SSL-certifikat
  • Webhosting 3GB (opgradering til mere serverplads altid muligt)
  • Design af op til 5 sider fx.:
    • Forside
    • Kontakt
    • Om os
    • Information/landingpage
    • Persondatapolitik

Du er altid velkomme til at kontakte os hvis du har spørgsmål inden bestilling.

Indhold til hjemmeside

Hvis muligt at flytte indhold fra nuværende hjemmeside, tilbyder vi at overføre indhold til ny hjemmeside uden beregning.

Alternativt leveres indhold til hjemmesiden til os i forbindelse med bestilling fx.: 

  • Færdige tekster og øvrigt indhold
  • Billeder
  • Video
  • Logo
  • Kontaktinformation
  • Virksomhedsoplysninger
  • Privatlivspolitik, jura mv.

Ønskes hjælp til udarbejdelse af indhold aftales dette særskilt. Se ‘Tilkøb og videreudvikling’ herunder.

Tilkøb og videreudvikling
  • Produktion af indhold/content til hjemmeside
  • Serviceaftale
  • Webhosting: 30GB, 60GB og 90GB
  • Udbygning af hjemmeside med flere sider og funktioner
  • Udbygning med webshop
  • Videreudvikling af hjemmesiden
  • Online markedsføring af hjemmesiden
  • Migrering/flytning af hjemmeside til anden webserver efter nærmere aftale og pris
  • Premium plugins eksempler:
    • Cookie plugin (cookiesamtykke)
    • Cache plugin (øget hastighed)
    • Security plugin  (øg sikkerheden)
    • Chatbot plugin (kundeservice)
    • Sprog plugin (flere sprog)
    • Nyhedsbrev plugin
    • SEO plugin (søgemaskineoptimering)
    • Billed plugin (weboptimering af billeder)
  • Opsætning af Google services:
    • Google Search Console
    • Google My Business
    • Google Analytics 3 og Google Analytics 4

Kontakt os for yderligere information og tilbud.

Fire nemme trin.

Vi gør det nemt at komme i gang og i mål, med nyt website eller webshop.

Trin 1

Vi starter med at finde det rigtige udgangspunkt. På et video- eller telefonmøde taler vi om jeres ønsker og krav. Herefter laves et designudkast. Det præsenteres for jer, og detaljer aftales på plads.

Trin 2

Vi modtager indhold til hjemmesiden i form af tekst og billeder mm. fra jer. Når vi er færdige med at opsætte hjemmesiden, gennemses og kommenteres den af jer.

Trin 3

Der er som regel nogle tilretninger, som man ikke kunne forudse helt fra start. I tæt dialog med jer, går vi gennem jeres feedback til rettelser. Dette er sidste del i processen, inden lancering.

Trin 4

Hjemmesiden er nu i luften! De kommende par uger, efter lanceringen, er vi i en hypercare periode. Her holder vi ekstra øje med, at alt kører som det skal.

Kunder vi arbejder med

Et udpluk af vores mange forskellige kunder

Med en Serviceaftale passer vi teknikken. Se alle fordelene her.