a

Menu

Business Visit kun 99,-/md

Flyt ind i en af Danmarks billigste hjemmesider til erhverv

Start småt – tænk stort!

Stærk visitkorthjemmeside i et brugervenligt webdesign

Professionel og budgetvenlig

Start småt – tænk stort!

Stærk løsning til en mindre informations-hjemmeside. Du får 5 sider bestående af en forside, en kontaktside, og 3 sider som kan indrettes efter behov. For at holde en attraktiv lav pris, ligger designrammerne fast, men indhold tilpasses virksomhedens farver, logo og naturligvis med virksomhedens tekster og billeder.

Websitet kan altid udvides og opgraderes henad vejen til en større løsning, efterhånden som ønskerne og kravene vokser.

Populær og budgetvenlig løsning

Har du fx en håndværksvirksomhed hvor dit website ikke har fulgt med tiden, og ønsker at få et professionelt og moderne udtryk i et opdateret design, så er denne løsning perfekt. En løsning der er attraktiv, hvis du samtidig ønsker et budgetvenligt website.

Business Visit er en yderst populær løsning blandt iværksættere, influencere, fotografer, forfattere, konsulenter, håndværkere, frisører, tandlæger, advokater og andre virksomheder med 1 – 5 ansatte.

Stå stærkt online med dit brandsite

Med en Business Visit løsning har du et stærkt udgangspunkt, når du skal markedsføre dig online, styrke din synlighed i søgemaskinerne, brande din virksomhed, fastholde eksisterende kunder og tiltrække nye. Mulighederne er mange, og vi står klar til at hjælpe dig videre, på den digitale rejse.

Abonnement uden binding!
Fast månedspris helt ned til kun 99,- ved årlig betaling, dertil oprettelse til 999,-. Abonnementet er uden binding, og kan opsiges med ned til én måneds varsel.

Spar 33% ved årlig betaling

Abonnementspriser

Pris 149,-/md

  • Betaling: Månedligt abonnement
  • Samlet årlig abonnementspris: 1.788,-
  • Opsigelse: En måned
  • Oprettelse: 999,-

Vi har gjort det nemt at komme igang – og hjælper dig helt i mål

Vi starter med et online opstartsmøde, hvor du fortæller om dine designønsker og hvor vi aftaler hvordan du leverer indhold i form af tekster, billeder og et logo til os. Eller anviser hvor vi kan hente eksisterende indhold, fra din nuværende hjemmeside. Så sætter vi det hele op for dig i det nye design!

Brug for hjælp til indhold?

Har du brug for hjælp til produktion af indhold, drift af hjemmesiden mm. så klarer vi også det. Vi afklarer på opstartsmødet hvilke opgaver du ønsker udført af os og aftaler pris, på de tillægsopgaver, du ønsker vi skal stå for.

Brug tiden effektivt og vær i luften indenfor 1–2 uger!

En løsning for dig, der har meget lidt eller ingen kendskab til at lave hjemmesider. Med START-UP løsningen kan du fokusere på alt andet end hjemmesideteknik.

Leveringstid

Bestil i dag og vær i luften indenfor 1-2 uger, fra vi har modtaget alt materiale fra dig.

Stå stærkt digitalt med Webministeriet Webbureau

Stå stærkt digitalt med et professionelt brandsite

En professionel onlinetilstedeværelse, øger og opbygger kendskabet til virksomheden.

Et indbydende og velindrettet website opbygger kundernes kendskab og tillid til virksomheden, og fungerer som en stærk leadgenerator, der både hjælper med at tiltrække nye kunder og fastholde eksisterende.

Lær mere her

imac-white-front

Eksempler på hjemmesider

Skjult første element

Skjult med “Brugerdefineret CCS”-indstillinger

Inkluderet i Business Visit
  • Ubegrænset email support 
  • E-mail adresser med tilhørende webmail
  • Kontaktformular
  • Fri opdatering af tekst og billeder
  • Fast kontaktperson
  • Mailsupport
  • Professionel virusbeskyttelse
  • Online statistik modul
  • Professionel rådgivning
  • Online opstartsmøde – book her
  • Oprettelse af hjemmeside på Webministeriets webservere med opsætning af WordPress CMS
  • Hjælp til oprettelse af domæne hos DK Hostmaster eller pegning af eksisterende domæne til Webministeriets servere
  • Produktion af hjemmeside lavet i fast designskabelon tilpasset virksomhedens stil og tone
  • Opsætning af overleveret og færdigproduceret indhold, billeder og video eller hentet fra eksisterende hjemmeside
  • Inkluderet 5 timer til opsætning af færdigleveret indhold, korrekturgange og projektledelse
  • Grundlægggende statistik
  • SEO-venlig opbygning og klargøring til SEO-optimering
  • Redaktøradgang
  • Fri trafik
  • Gratis SSL-certifikat
  • Webhosting 3GB (opgradering til yderligere serverplads altid muligt)
  • Design af op til 5 sider fx:
    • Forside
    • Kontakt
    • Om os
    • Information/landingpage
    • Cookie-/Persondatapolitik

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål.

Indhold til hjemmeside

Hvis muligt at flytte indhold fra nuværende hjemmeside, tilbyder vi at overføre indhold til ny hjemmeside uden beregning.

Alternativt leveres indhold til hjemmesiden til os i forbindelse med bestilling fx.: 

  • Færdige tekster og øvrigt indhold
  • Billeder
  • Video
  • Logo
  • Kontaktinformation
  • Virksomhedsoplysninger
  • Privatlivspolitik, jura mv.

Ønskes hjælp til udarbejdelse af indhold aftales dette særskilt. Se ‘Tilkøb og videreudvikling’ herunder.

Tilkøb og videreudvikling
  • Produktion af indhold/content til hjemmeside
  • Serviceaftale
  • Opgradering af hostingplan
  • Udbygning af hjemmeside med flere sider og funktioner
  • Udbygning med webshop
  • Videreudvikling af hjemmesiden
  • Online markedsføring af hjemmesiden
  • Migrering/flytning af hjemmeside til anden webserver efter nærmere aftale og pris
  • Premium plugins eksempler:
    • Cookie plugin (cookiesamtykke)
    • Cache plugin (øget hastighed)
    • Security plugin  (øg sikkerheden)
    • Chatbot plugin (kundeservice)
    • Sprog plugin (flere sprog)
    • Nyhedsbrev plugin
    • SEO plugin (søgemaskineoptimering)
    • Billed plugin (weboptimering af billeder)
  • Opsætning af Google services:
    • Google Search Console
    • Google My Business
    • Google Analytics 3 og Google Analytics 4

Kontakt os for yderligere information og tilbud.

Det med småt: Læs handelsbetingelser
Q

Handelsbetingelser

Aftaleparter

  1. Aftalen indgåes mellem Webministeriet Webbureau Aarhus (herefter Webministeriet) og kunden (herefter kunden).

Abonnement

  1. Der betales ved aftalen indgåelse opstartsgebyr, der inkluderer 5 udviklingstimer
  2. Ingen binding. Kunden kan til enhver tid uden spørgsmål opsige aftalen med udløb til abonnementsperiode.
  3. Abonnementet kan af kunden opsiges ved abonnementperiodens udløb, hvorefter hjemmesiden lukkes ned ved abonnementets udløb.
  4. Abonnementet forlænges automatisk månedsvist eller årligt, indtil abonnement opsiges af kunden eller gensidigt af Webministeriet.
  5. Kunden kan aftale at sætte sin hjemmeside i bero i 3 måneder. Det koster 49,- om måneden at deaktivere hjemmesiden. Efter 3 måneder slettes den helt og kan ikke genskabes.
  6. Ønsker kunden at få udleveret webdesign-filer, lay-out opsætning mm. (leveres i en .zip-fil) er dette muligt. Prisen for udlevering er 2.995,- ekskl. moms, hvis ikke hjemmesiden er blevet slettet i mellemtiden jf. ovenstående.
  7. Licenser til tema, plugins etc. skal af kunden generhverves ved, at kunden henvender sig til softwareudbyderen og tegner ny licens. Licenser er derfor ikke er inkluderet i forbindelse med opsigelse eller køb af webdesign, da licenser ejes af tredjepart.
  8. Kunden ejer indhold i form af egne: tekster, billeder, videoer, logo og eventuelle kundedata, som det er kundens opgave et kopiere ud inden hjemmesiden slettes. Webministeriet tilbyder på forbrugt tid og gældende timepris at stå for levering af data i standard filer.

Betaling

  • Der betales månedligt eller årligt, og aftales ved aftalenes indgåelse.
  • Ved for sen betaling opkræves 100,- i gebyr.

Indhold

  • Det er ikke tilladt at have større mængder filarkiver liggende på Webministeriets servere uden forudgående aftale.
  • Ulovligt materiale må ikke forefindes på Webministeriets servere. Dette hverken i form af fx ulovlige billeder, filmklip, andre typer filer eller links til ulovlige billeder, terrorrelateret information eller tilsvarende materiale – herunder også ophavsrettet beskyttet materiale.
  • Det er forbudt at have erotisk, pornografisk, terrorrelateret eller andet stødende materiale liggende på Webministeriets servere og Webministeriet har ret til frit at vurdere, om materiale indgår i en eller flere af de ovennævnte kategorier.
  • Webministeriet forbeholder sig til enhver tid ret til at slette dette materiale uden videre. Slettes materiale, acceptereres ved aftalens indgåelse, at kan kunden ikke gøre noget krav gældende mod Webministeriet.
  • Der må ikke opbevares personfølsomme data på Webministeriet webservere, og i tilfælde heraf slettes hjemmesiden uden forudgående varsel. Slettes materiale, acceptereres ved aftalens indgåelse, at kan kunden ikke gøre noget krav gældende mod Webministeriet.
  • Indhold tilhører kunden, der i god tid ifm. nedlukning selv henter indhold ud fra hjemmesiden ved hjælp af Redaktør-adgangsniveau til hjemmesidens kontrolpanel.
  • Webministeriet kan ikke drages til ansvar for indhold på kundens hjemmeside.

Trafik

  • I abonnementet er inkluderet fair use fri trafik til hjemmesiden, så længe det ikke forstyrrer trafikken for andre kunder. Webministeriet kan til enhver tid, og uden begrundelse, opsige et abonnement med 30 dages varsel.

Ansvar

  • Kunden har ansvar for at foretage sikkerhedsmæssige og organisatoriske tiltag, med henblik på at mindske risikoen for at  hjemmesiden hackes.
  • Det acceptereres ved aftalens indgåelse, at kunden ikke kan gøre noget krav gældende mod Webministeriet i tilfælde af at kunden lider datatab, økonomiske tab, hackes eller andre forhold der leder til tab for kunden. Uanset årsagen hertil.
  • Kunden er ansvarlig for at udforme en persondatapolitik og cookiepolitik, samt til enhver tid at leve op til gældende lovgivning.
  • Webministeriet kan ikke drages til ansvar for nogen form for tab, hverken økonomisk eller tab af data mv. og kan ikke pådrages andre former for ansvar.

Aftale

  • Webministeriet forbeholder sig retten til, til enhver tid at ændre i Handelsbetingelser uden forudgående varsel af kunden, samt til enhver tid at kunne ændre i abonnementsvilkår.

Fire nemme trin.

Vi gør det nemt at komme i gang og i mål, med nyt website eller webshop.

Trin 1

Vi starter med at finde det rigtige udgangspunkt. På et video- eller telefonmøde taler vi om jeres ønsker og krav. Herefter laves et designudkast. Det præsenteres for jer, og detaljer aftales på plads.

Trin 2

Vi modtager indhold til hjemmesiden i form af tekst og billeder mm. fra jer. Når vi er færdige med at opsætte hjemmesiden, gennemses og kommenteres den af jer.

Trin 3

Der er som regel nogle tilretninger, som man ikke kunne forudse helt fra start. I tæt dialog med jer, går vi gennem jeres feedback til rettelser. Dette er sidste del i processen, inden lancering.

Trin 4

Hjemmesiden er nu i luften! De kommende par uger, efter lanceringen, er vi i en hypercare periode. Her holder vi ekstra øje med, at alt kører som det skal.

Kunder vi samarbejder med

Et udpluk af vores mange forskellige kunder

Sct. Georgsgården Børne- og Ungdomscenter Skanderborg er kunde hos Webministeriet Webbureau Aarhus