Få en stærk profil online.

WEB PRO START-UP

Stærk pris kun 99,-/md

Flyt ind i en af Danmarks billigste hjemmesider til erhverv. Stærk pris kun 99,-/md.

KAMPAGNEBestil inden 1/6-21 og få første måned GRATIS!

WEB PRO START-UP

Den komplette løsning til stærk pris!

Perfekt løsning til en informations-hjemmeside, leveret i et unikt design tilpasset virksomhedens stil, tone og farver. En løsning der henvender sig til iværksættere, influencere, fotografer, forfattere, konsulenter, håndværkere, frisører, tandlæger, advokater og andre virksomheder med 1-10 ansatte.

Få en præsentabel hjemmeside til erhverv med mulighed for udbygning

Konceptet er enkelt – du får en præsentabel og professionel hjemmeside, bestående af 4-5 sider i et brugervenligt webdesign. Du kan altid opgradere månedsplanen til en større plan, og udbygge hjemmesiden med mere indhold og flere funktioner, i takt med at din virksomhed og krav vokser.

Vi har gjort det nemt at komme igang – og i mål

Vi starter altid med et videomøde for, at starte ud på den rigtige fod. Dit arbejde er ret nemt. Du skal kun fortælle om dine designønsker, levere indhold i form af tekster, billeder og et logo til os. Eller anvise hvor vi kan hente eksisterende indhold, fra din nuværende hjemmeside. Så sætter vi det hele op for dig!

Brug tiden på det du er bedst til og vær i luften indenfor en uge!

En løsning for dig, der har meget lidt eller ingen kendskab til at lave hjemmesider, og hellere ville bruge tiden på det du er bedst til og brænder for.

Leveringstid

Bestil i dag og vær i luften indenfor en uge, fra vi har modtaget alt materiale fra dig.

KAMPAGNEBestil inden 1/6-21 og få første måned GRATIS!

blank
blank
imac-right

Bestil WEB PRO START-UP

Udfyld og indsend bestilling

Udfyld og send bestillingsformularen herunder. Så snart vi modtager den, gennemgår vi bestillingen og vender tilbage. Aftalen er først bindende når vi bekræfter bestillingen.

Har du spørgsmål inden bestilling?

Ønsker du at blive kontaktet inden bestilling, så skriv til os her.


*Læs handelsbetingelser
Q

Handelsbetingelser

Aftaleparter

  • Aftalen indgåes mellem Webministeriet Webbureau Aarhus (herefter Webministeriet) og kunden (herefter kunden).

Abonnement

  • Abonnementsperiode ved opstart er minimum 6 mdr. Der betales for abonnementsperiode samt opstartsgebyr ved bestilling.
  • Abonnementet kan af kunden opsiges ved abonnementperiodens udløb, hvorefter hjemmesiden lukkes ned ved abonnementets udløb.
  • Abonnementer forlænges automatisk minimum 6 måneder, medmindre et abonnement opsiges af kunden rettidgt i abonnementperioden.
  • Kunden kan aftale at sætte sin hjemmeside i bero i 3 måneder. Det koster 49,- om måneden at deaktivere hjemmesiden. Efter 3 måneder slettes den helt og kan ikke genskabes.
  • Ønsker kunden at få udleveret webdesign-filer, lay-out opsætning mm. (leveres i en .zip-fil) koster dette 3.995,- ekskl. moms, hvis ikke hjemmesiden er blevet slettet i mellemtiden jf. ovenstående. Eventuelle licenser til tema, plugins etc. skal af kunden erhverves særskilt ved, at kunden henvender sig til softwareudbyderen, da disse ikke er inkluderet i forbindelse med udleveringen.
  • Ved for sen betaling opkræves 100,- i gebyr.

Indhold

  • Det er ikke tilladt at have større mængder filarkiver liggende på Webministeriets servere uden forudgående aftale.
  • Ulovligt materiale må ikke forefindes på Webministeriets servere. Dette hverken i form af fx ulovlige billeder, filmklip, andre typer filer eller links til ulovlige billeder, terrorrelateret information eller tilsvarende materiale – herunder også ophavsrettet beskyttet materiale. Det er forbudt at have erotisk, pornografisk, terrorrelateret eller andet stødende materiale liggende på Webministeriets servere og Webministeriet har ret til frit at vurdere, om materiale indgår i en eller flere af de ovennævnte kategorier. Webministeriet forbeholder sig til enhver tid ret til at slette dette materiale uden videre. Slettes materiale, acceptereres ved aftalens indgåelse, at kan kunden ikke gøre noget krav gældende mod Webministeriet.
  • Der må ikke opbevares personfølsomme data på Webministeriet webservere, og i tilfælde heraf slettes hjemmesiden uden forudgående varsel. Slettes materiale, acceptereres ved aftalens indgåelse, at kan kunden ikke gøre noget krav gældende mod Webministeriet.
  • Indhold tilhører kunden, der i god tid ifm. nedlukning selv henter indhold ud fra hjemmesiden ved hjælp af Redaktør-adgangsniveau til hjemmesidens kontrolpanel.
  • Webministeriet kan ikke drages til ansvar for indhold på kundens hjemmeside.

Trafik

  • I abonnementet er inkluderet fair use fri trafik til hjemmesiden, så længe det ikke forstyrrer trafikken for andre kunder. Webministeriet kan til enhver tid, og uden begrundelse, opsige et abonnement med 30 dages varsel.

Ansvar

  • Kunden har ansvar for at foretage sikkerhedsmæssige og organisatoriske tiltag, med henblik på at mindske risikoen for at  hjemmesiden hackes.
  • Det acceptereres ved aftalens indgåelse, at kunden ikke kan gøre noget krav gældende mod Webministeriet i tilfælde af at kunden lider datatab, økonomiske tab, hackes eller andre forhold der leder til tab for kunden. Uanset årsagen hertil.
  • Kunden er ansvarlig for at udforme en persondatapolitik og cookiepolitik, samt til enhver tid at leve op til gældende lovgivning.

Aftale

  • Webministeriet forbeholder sig retten til, til enhver tid at ændre i Handelsbetingelser uden forudgående varsel af kunden, samt til enhver tid at kunne ændre i abonnementsvilkår.
Inkluderet i WEB PRO START-UP
  • Opstartsmøde (videomøde eller telefon)
  • Klargøring af hjemmeside på Webministeriets webservere og opsætning af WordPress CMS
  • Hjælp til oprettelse af domæne hos DK Hostmaster eller pegning af eksisterende domæne til Webministeriets servere
  • Produktion af hjemmeside lavet i en designskabelon tilpasset stil og tone
  • Opsætning af overleveret og færdigproduceret indhold, billeder og video eller hentet fra eksisterende hjemmeside
  • Grundlægggende statistik
  • SEO-venlig opbygning og klargøring til SEO-optimering
  • Op til 3 mailkonti (POP3 eller IMAP)
  • Op til 3 Redaktør-adgange
  • Kontaktformular
  • Fri trafik
  • Gratis SSL-certifikat
  • Webhosting 3GB (opgradering til mere serverplads altid muligt)
  • Design af op til 5 sider fx.:
    • Forside
    • Kontakt
    • Om os
    • Information/landingpage
    • Persondatapolitik

Du er altid velkomme til at kontakte os hvis du har spørgsmål inden bestilling.

Indhold til hjemmeside

Hvis muligt at flytte indhold fra nuværende hjemmeside, tilbyder vi at overføre indhold til ny hjemmeside uden beregning.

Alternativt leveres indhold til hjemmesiden til os i forbindelse med bestilling fx.: 

  • Færdige tekster og øvrigt indhold
  • Billeder
  • Video
  • Logo
  • Kontaktinformation
  • Virksomhedsoplysninger
  • Privatlivspolitik, jura mv.

Ønskes hjælp til udarbejdelse af indhold aftales dette særskilt. Se ‘Tilkøb og videreudvikling’ herunder.

Tilkøb og videreudvikling
  • Produktion af indhold/content til hjemmeside
  • Cookieløsning (cookiesamtykke)
  • Serviceaftale
  • Webhosting: 30GB, 60GB og 90GB
  • Udbygning af hjemmeside med flere sider og funktioner
  • Udbygning med webshop
  • Specialplugins fx sprogversionering af hjemmeside, chatbot, nyhedsbrev, premium SEO-plugin, automatiseret billedoptimering mv.
  • Opsætning af Google Search Console
  • Opsætning af Google My Business
  • Opsætning af Google Analytics 4
  • Videreudvikling af hjemmesiden
  • Online markedsføring af hjemmesiden
  • Migrering/flytning af hjemmeside til anden webserver efter nærmere aftale og pris

Kontakt os for yderligere information og tilbud.

Fire nemme trin.

Vi gør det nemt at komme i gang og i mål, med nyt website eller webshop.

Trin 1

Vi starter med at finde det rigtige udgangspunkt. På et video- eller telefonmøde taler vi om jeres ønsker og krav. Herefter laves et designudkast. Det præsenteres for jer, og detaljer aftales på plads.

Trin 2

Vi modtager indhold til hjemmesiden i form af tekst og billeder mm. fra jer. Når vi er færdige med at opsætte hjemmesiden, gennemses og kommenteres den af jer.

Trin 3

Der er som regel nogle tilretninger, som man ikke kunne forudse helt fra start. I tæt dialog med jer, går vi gennem jeres feedback til rettelser. Dette er sidste del i processen, inden lancering.

Trin 4

Hjemmesiden er nu i luften! De kommende par uger, efter lanceringen, er vi i en hypercare periode. Her holder vi ekstra øje med, at alt kører som det skal.

Kunder vi arbejder med.

Et udpluk af vores mange forskellige kunder.